تخت ماساژ قابل حمل؛ مزایا و کاربرد

خانه    بلاگ      تخت ماساژ قابل حمل؛ مزایا و کاربرد

در صورتی که آموزش های لازم برای انجام ماساژ را دیده اید و اکنون می خواهید کارتان را به صورت تخصصی شرو کنید داشتن تخت ماساژ قابل حمل می تواند یک مزیت فوق العاده برایتان باشد. اگر می خواهید بدانید چگونه این اتفاق می افتد و چرا حتما باید با تخت ماساژ آرامش در ادامه این مطالب همراه شوید تا اطلاعات لازم را در این باره کسب نمایید.

تخت ماساژ پرتابل چیست؟


برای خیلی از افراد رفتن به بیرون از خانه و دریافت خدمات مربوط به ماساژ مقدور نیست و یا به خاطر مشغله های روزمره ترجیح می دهند حس آرامش بعد از ماساژ را در خانه خودشان دریافت کنند. اکنون شما به عنوان یک ماساژور حرفه ای می توانید به کمک این دسته از مشتریان تان بیایید و با داشتن یک تخت ماساژ پرتابل یا قابل حمل، هر جایی که مشتری هست و نیاز به ماساژ دارد، شما نیز حضور داشته باشید.

خرید تخت ماساژ آرامش

ویژگی های تخت ماساژ قابل حمل کدام است؟


تخت ماساژ پرتابل به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید آن را به راحتی به همه جا ببرید. به وسیله این نوع تخت ماساژ می توانید به صورت فردی و در محل مورد نظر مشتریان، خدمات تان را ارائه دهید، به راحتی این تخت ماساژ را تنظیم نمایید، از استحکام و مقاومت آن خیالتان راحت باشد و نسبت به سایر تخت های ماساژ هزینه های کمتری را بپردازید. تمامی این موارد و ویژگی ها در کنار هم سبب می شود شما بتوانید از مزایای این تخت ماساژ بهره مند شوید.

مهم ترین کاربرد های تخت ماساژ پرتابل یا قابل حمل کدامند؟


تخت های ماساژ پرتابل ما یعنی تخت ماساژ آرامش دارای کاربرد های مختلفی هستند. برخی از مهم ترین آن ها را در ادامه ذکر می کنیم.

در صورتی که فضای مناسبی برای ارائه خدمات مربوط به ماساژ در اختیار ندارید می توانید از تخت ماساژ قابل حمل کمک بگیرید. در این صورت شما می توانید در هر جایی که مشتری وجود دارد بروید و کارتان را شروع کنید.

به خاطر وزن کمی که این نوع تخت ماساژ دارد و این که به راحتی قابل حمل می باشد شما می توانید خیلی راحت آن را جمع کرده و به محل مورد نظر مشتری بروید.
با توجه به انواع مختلفی که این تخت ماساژ دارد، شما می توانید مناسب ترین آن را انتخاب نمایید و تمامی وزن ها و افراد را پوشش دهید و خدمات ماساژ خود را ارائه دهید.

با توجه به نوع طراحی تخت ماساژ پرتابل، شما می توانید ارتفاع آن را متناسب با قد مشتری تنظیم نمایید تا به راحتی بتواند بر روی آن قرار بگیرد.

با توجه به این مواردی که ذکر کردیم می توان گفت که تخت ماساژ قابل حمل تخت ماساژ آرامش، کاربرد های عالی و فوق العاده ای دارد و می تواند به خوبی نیاز مشتریان را برطرف نمایید.

۸ مزیت مهم تخت ماساژ پرتابل چیست؟


تخت ماساژ قابل حمل یا پرتابل مجموعه ما با توجه به ساختاری که دارد از مزیت های مهمی برخوردار است. در ادامه ۸ مورد از مهم ترین آن ها را نام می بریم.

۱. وزن کم

یکی از مهم ترین مزیت هایی که تخت ماساژ پرتابل دارد، وزن کم است. این مسئله باعث می شود به راحتی بتوانید آن را به هر جایی که می خواهید منتقل کنید و از این بابت نگرانی نداشته باشید.

۲. قابلیت تا شدن

مزیت مهم دیگری که تخت ماساژ قابل حمل دارد این است که می توان آن را تا کرد. در این صورت شما می توانید یک تخت بزرگ را در ابعاد کوچکتری جمع کنید و آن را مانند یک کیف بزرگ به هر جایی که می خواهید ببرید.

 

انواع تخت ماساژ پرتابل

۳. قابلیت حمل و نقل

مهم ترین مزیتی که تخت ماساژ پرتابل دارد و آن را کاربردی می کند، قابلیت حمل و نقل آن است. شما می توانید با توجه به ساختار این نوع تخت ماساژ، آن را به راحتی حمل و نقل و جا به جا نمایید و خدمات خود را در محل مورد نظر مشتری ارائه دهید.

۴. نصب و کاربری آسان


تخت ماساژ پرتابل را می توانید به راحتی در محل مناسب خود نصب کنید و به سادگی از آن استفاده نمایید زیرا این نوع تخت های ماساژ آرامش نصب و کاربری ساده و راحتی دارند و بدون نیاز به تخصص ویژه می توان از آن ها استفاده کرد.

۵. تنظیم ارتفاع


از آن جایی که مشتریان شما قد مختلفی دارند و گاهی برخی از افراد نمی توانند به بالای تخت های بلند بروند، قابلیت تنظیم ارتفاع تخت های ماساژ پرتابل به کمک شما آمده است. شما می توانید با بهره مندی از این قابلیت به خواسته و توانایی همه مشتریان تان به درستی توجه نمایید و خدمات خود را با کیفیتی عالی ارائه دهید.

سفارش تخت ماساژ

۶. قیمت مناسب


تخت ماساژ آرامش انواع تخت ماساژ با قیمت های مختلفی به مشتریان خود ارائه می دهد. علاوه بر این نکته، باید توجه داشته باشید که تخت ماساژ پرتابل قیمت کمتر و مناسب تری نسبت به سایر انواع تخت ماساژ دارد به همین دلیل برای افرادی که به تازگی شروع به فعالیت کرده اند گزینه ای بسیار عالی و مناسب به حساب می آید.

۷. در استفاده در فضاهای مختلف


با توجه به ویژگی هایی که تخت ماساژ پرتابل دارد شما می توانید در فضاهای مختلفی آن را قرار دهید و خدمات تان را به مشتریان ارائه دهید. این مزیت باعث می شود هیچ کدام از مشتریان تان را از دست ندهید در نتیجه رضایت آن ها را کسب نمایید.

۸. کیفیت عالی


کیفیت و جنس تخت ماساژ پرتابل گروه تخت ماساژ آرامش بسیار عالی است و از بهترین متریال ساخته شده است در نتیجه دوام و ماندگاری آن بالا بوده و مقاومت خوبی در برابر وزن مشتریان، شرایط مختلف کاری و محیطی و … دارد.

 

در این جا به ۸ مورد از مهم ترین مزیت های تخت ماساژ قابل حمل یا پرتابل اشاره کردیم. شما می توانید موارد بیشتر را از کارشناسان ما در گروه تخت ماساژ آرامش جویا شوید.

در این مقاله درباره تخت ماساژ پرتابل یا قابل حمل صحبت کردیم و از ویژگی ها و کاربرد های مختلف آن و چنین مزیت های مهم آن گفتیم. اگر باز هم سوالی در این باره دارید بهتر است با کارشناسان ما در گروه تخت ماساژ آرامش تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را بتوانید دریافت نمایید.

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود