خرید تخت مناسب کاشت مژه و اکستنشن

خانه    بلاگ      خرید تخت مناسب کاشت مژه و اکستنشن

خرید تخت مناسب کاشت مژه و اکستنشن ، همواره از جمله چالش های لش آرتیست ها بوده است.

یکی از مهم ترین اجزای صورت که بر زیبایی چهره تاثیر بسیاری دارد چشم ها هستند، از مجموعه کارهای زیبایی که موجب زیبایی بیشتر چشم ها می شود، کاشت مژه و اکستنشن مژه است؛ کاشت مژه نیازمند امکانات و تجهیزات ویژه ای است که یکی از اساسی ترین و مهمترین این امکانات تخت مناسب است. که در ادامه به بررسی ویژگی های تخت مژه میپردازیم.

ویژگی تخت مناسب کاشت مژه

تخت اکستنشن یا تخت مژه، تختی است که مشتری بر روی آن می خوابد تا لش آرتیست یا مژه کار بتواند با تسلط کافی روی مژه کلاینت هایش کارکند.

تخت و صندلی کاشت مژه باید قبل از هرچیزی راحت باشد، تا کاربر بتواند به راحتی روی آن دراز بکشد و در طول کار کردن لش آرتیست خسته نشود. این تخت ها باید ویژگی هایی داشته باشند مانند:

  1. داشتن ویژگی تنظیم جایگاه سر و پا بسیار مهم است، چرا که میزان کارایی را برای کاربر راحتتر و بهتر می کند.
  2. تخت های مژه باید قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشند تا لش آرتیست تسلط کافی بر روی مژه کلاینتش را داشته باشد و بر ستون فقراتش فشار وارد نشود.
  3. تخت مژه و صندلی مژه باید قابلیت تحمل وزن بالایی داشته باشد، تا بتواند پاسخگوی نیاز تمام مشتریان باشد.
  4. برخی از مژه کارها برای تسلط بیشتر رینگ لایت یا حلقه نور نیز در کنار تخت اضافه می کنند.
  5. داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش نیز از جمله ویژگی های مهمی است که یک تخت مژه خوب باید داشته باشد.

از دیگر کاربرد های تخت مژه

تخت های کاشت مژه در سالن های زیبایی تنها برای کاشت مژه استفاده نمی شود. بلکه برای اپیلاسیون ابرو، ماساژ، فیشال و حتی میکاپ نیز قابل استفاده هستند.

زمانی که بطور اختصاصی درمورد کاشت مژه حرف میزنیم، محل قرار گیری سر کلاینت اهمیت ویژه ای پیدا می کند.

بنابراین اگر گردن مراجعه کننده در جای مناسبی قرار گرفته باشد، مدت زمان طولانی تری ثابت می ماند و شما می توانید به راحتی بر روی ایشان کار کنید؛ در نتیجه کار شما تاثیر بیشتر و مطلوب تری خواهد داشت.

به همین دلیل است که بهتر است، از صندلی های مکانیکی برای کاشت مژه استفاده نکنید و تخت های مخصوص گروه تخت آرامش را جایگزین صندلی های قدیمی سالن خود کنید.

مزایای استفاده از تخت ماساژ

مزایای استفاده از تخت مژه

مهم ترین مزیت استفاده از تخت های کاشت مژه قابل حمل بودن و سبک بودن آن هاست.

اغلب مژه کاران یک ساک کوچکی از ابزار و لوازم خود دارند و در سالن های مختلف مشغول به کار هستند، تخت های پرتابل به لش آرتیست ها این امکان را می دهد که تخت مخصوص به خود را داشته باشند تا به این ترتیب ضمن صرفجویی در وقت بتوانند در مکان های مختلف نیز کار خود را انجام دهند.

تخت های پرتابل با استفاده از مواد با کیفیت ساخته شده اند و به کاربر احساس راحتی و آرامش می دهند.

وجود تخت های پرتابل و تاشو حتی برای کسانی که خود دارای سالن زیبایی هستند نیز مناسب است چرا که می توانند پس از اتمام کار تخت را بطور کامل جمع کنند و فضای بیشتری برای سالن خود ایجاد کنند.

این تخت ها را می توان در حالت هخای مختلف برای لاین های فیشال و پاکسازی، میکاپ و حتی تتو نیز استفاده کرد

انواع مختلف تخت اکستنشن

اگر به دنبال تخت مژه بوده باشید موارد و گونه های متفاوتی از این تخت ها را قطعا دیده اید، از جمله تخت های مکانیکی دو سه و چهار موتوره! تخت های مکانیکی توسط اهرم هایی که دارند قابل تنظیم هستند، این تخت ها به نسبت دیگ تخت ها ارزان تر هستند اما راحتی کمتری نیز دارند.

سایر تخت های ریموت دار به وسیله یک ریموت کنترل تنظیم میشوند، به همین جهت دقیق تر و راحت تر هستند.

اما اگر به دنبال یک تخت اقتصادی و پر کاربرد باشید، پیشنهاد ما به شما تخت های پرتابل و ثابت استاندارد است.

این تخت ها علاوه بر کاربردی بودنشان بسیار کاربردی می باشند و آرامش را برای کلاینت های شما به ارمغان می آوند.

تخت مژه مناسب را از کجا تهیه کنیم

با توجه به تقاضای بالای اکستنشن مژه و کاشت مژه، بازار کار این شاخه نیز بسیار رونق پیدا کرده است.

اگر شما ازآن دسته افرادی هستید که برای خرید بصورت حضوری از مغازه دار خرید می کنید باید این را بدانید که تخت های مژه عموما بصورت آنلاین خرید و فروش می شوند پس چه چیزی بهتر از این که از تولید کننده اصلی و مطابق با سلیقه شخصی خود تخت خود را سفارش دهید و شخصی سازی کنید.

خرید تخت مژه و اکستنشن در تهران

مجموعه تخت آرامش بزرگترین تولید کننده انواع تخت های پرتابل و تخت ثابت مناسب با نیاز شماست.

تخت آرامش با تولید انواع تخت های پرتابل مناسب برای اکستنشن، فیشال و میک آپ نیاز شما به صندلی های قدیمی سالنی را برطرف می کند.

ما در تخت آرامش با تولید تخت های با کیفیت همواره در پی جلب رضایت مشتریان بوده ایم تا به این ترتیب علاوه بر ارائه خدمات خوب به مشتری هایشان خود نیز بتوانند راحتی و رضایت کامل را در حین کار داشته باشند.

تخت های تولید شده در شرکت تخت آرامش قابل استفاده در سالن های زیبایی، استخرها، کلینیک های زیبایی و … نیز می باشند، چرا که این تخت ها برای ماساژ، لیزر و تمامی خدمات زیبایی نظیر میکاپ، کاشت مژه، فیشال، تتو و فیبروز نیز منحصر به فرد طراحی شده اند.

علاوه بر این تخت های پرتابل تولید شده در تخت آرامش امکان در مکان های مختلف را به کاربرانش داده می دهد چرا که این تخت ها با وجود مقاوت بالایی که دارند بسیار کم وزن هستند و این خود یک مزیت برای این تخت ها به حساب می آید.

متریال به کار رفته در ساخت و تولید تخت های مژه، تخت آرامش از جمله مواردی است که ما به آن افتخار می کنیم چرا که ضامن سلامت و کیفیت کار ماست.

شما با خرید تخت مژه خود از تخت آرامش علاوه بر انجام یک خرید اقتصادی، یک تخت با کیفیت و پرکاربرد دارید که گارانتی محصول از سمت شرکت برای شما ارسال می شود.

پس با خیال راحت از ما خرید کنید.

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود